Sarawak Rainforest 2011

Sarawak Rainforest 2011 telah selesai last Sunday. For info, Sarawak Rainforest ni diadakan setiap tahun dan merupakan acara tahunan di Sarawak. Bagi peminat muzik, acara ni memang dinanti-nantikan sebab musician dari luar negara turut datang untuk membuat persembahan. Aku pun perminat muzik dan dalam banyak-banyak negara aku prefer muzik yang dipersembah oleh musician dari Eropah.

Last ten years, yes aku pernah pergi. Tapi itu lah kali pertama dan terakhir aku pergi kat situ. Kenapa? Mungkin gambar-gambar kat bawah ni akan bagi tahu.

Gambar-gambar ni aku ambik dari facebook member yang ada pergi dan juga dari web sponsor upacara tersebut. Selain dari mendengar muzik ibarat macam ada pesta arak. Aku malas nak letak gambar tu. Merosakkan blog aku aje. Tapi kalau ada sapa-sapa yang berminat nak datang next year untuk mendengar muzik sambil mencuci mata, Rainforest ni every year diadakan. Selalunya bulan Julai lepas perayaan Gawai Dayak kat Sarawak. Masa ni lah Mat-mat Saleh ramai kat Kuching Town.

No comments: