Demam Bola, Aku sokong The Orange

Hmm...kecewanya aku. Korea Selatan kalah dgn Uruguay. Tinggal Jepun jer lagi wakil Asia. Aku kagum dgn permainan Korea Selatan. Tak de nasib agaknya. Tapi kalah dgn maruah. Jgn jadi lauk diratah dah. Bila ler nak tengok team Malaysia main kat Piala Dunia.

Korang mesti ada favorite team. Aku tetap dgn d'orange. Aku tak pdg player sbb biasanya pompuan ni sokong team sbb mcm2. Yg paling ketara sbb ada player handsome. Hmmm...tak paham aku. Sbb aku sokong d'orange? Yg pastinya bukan sebab ada player handsome ye...tapi sbb teknik permainan. All player nampak neutral sgt bila berlari dgn bola. x fhm??? Buat2 fhm jer. Apa2 pun, d'orange di hatiku. Hu3x.

GOOD LUCK for this Monday game. Netherlands vs Slovakia. Aku jangka tak kan ada masa tambahan. Netherland menang 2:0.


Yani

No comments: