Bad Day!!!

Eiii...awal2 pg kesabaran aku dah kena test. Ni pasal boy freind aku ni yg aku dok tumpang hari2. KTM.

Aku tanya kat kakak di kaunter berapa lama lambat, kononnya stgh jam. Aku pun tgk ler jam. Kalau mcm tu sempat lah. Aku gamble jer beli tiket. Aku turun jer dpt catch tren. Tapi ntah mcm mane sampai stesen KL baru nak bg tau tren tu sampai situ jer. Dekat sejam wei tunggu. Baru tren sampai. Geram aku. Tadi tak pulak bagi tau, kalau tak aku dah naik tren lagi satu. Nasib baik ler aku dah nak balik Kuching...

Korang ingat tak N3 aku...pasal kejamkah aku.

Buat kawan aku ni, aku ni bukan lah jenis berkira. Aku jenis tak kisah pun. Kalau kau ada masalah kau cerita terang2 kat aku. Last2 jadi mcm ni, tak pasai2 bermasam muka. Think first before action. Skrg ni semua dah rasa tak selesa bila bertentang mata. Mcm mana nak betulkan?

If you read this, I sorry and I forgive. But, please...please stop pretending that you are OK. Aku ni nampak jer kecoh, tapi at least ko cite ler masalah ko. Lagipun tak elok simpan masalah tu lama2. Makan diri.

No comments: