Bola oh Bola

Mlm tadi keluar ngan budak rumah pg tengok bola Portugal vs Brazil kat Dataran Merdeka. (Sori ler tak de pic. Tak bwk kamera)Ramai gak org kat dataran. Tapi game tak berapa nak best sbb tak de gol. Dua-dua main sekadar nak melengkapkan game sbb dah confirm dpt masuk next stage (Pusingan kalah mati).

Yang aku tak leh blah, ada jugak mak bapak bwk anak kecik sekali. Lepas tu biar jer budak tu merayau, tegur-tegur org kat situ. Nasib baik comel budak tu. Aku rasanya ni la punca mcm ner budak boleh hilang. Aku pelik ler org KL ni, tak risau ke budak tu demam ke sebab semalam hujan. Kalau mak aku, si CECE yg dah nak masuk 4 tahun tu, lepas pukol 10 jgn ler nak berangan bwk merayap. Lagipun budak tu pukol 8 aku dah suruh tido.

Balik umah, sambung balik tengok bola. Sepanyol vs Chile. Chile kalah 1:2. (TV tengok aku ke, aku tengok dia? Sbb aku tak perasan, bila masa Chile jaringkan gol? Confuse aku. Ala...aku tertido ler tu.)

Apa - apa pun Netherland tetap dihatiku.

No comments: