Kebosanan melampau!

Boring nyer hari ni. Tak tau nak buat ape. Member ajak tengok teater muzikal K.I.T.A aku tak nak. Jual mahal. Last2 aku terkontang-kanting sorang2 dlm bilik.

Layan novel Lagenda Budak Setan. Sampai tertidur2. Kalau sampai tertidur tu korang fhm2 jer lah kan. Mungkin aku ni jenis tak layan sgt cerita cinta mcm ni...Ye ke? (Tgh fikir balik). Buku novel Twilight tu aku boleh jer baca tak berhenti. Stay up sampai ke pg sbb nak habiskan then ulang sampai beberapa kali. Bukan satu tau empat2 buku tu aku mcm tu.

Tak sabar nak tunggu eclipse. Than buat die hard fan Twilight, buku keempat Breaking Down akan difilemkan, tapi pecah dua ler. Dia org buat I and II. Yang first tu akan keluar November next year. Tak sabarnye...

Nak sambung baca novel Lagenda Budak Setan...

p/s: Dgr citer ramai yg carik buku ni kat book store tak jumpa. Out of stock...Entahlah, aku tak tau ler berbaloi ker korang cari beria2. Bg aku tak best sgt pun. Sorry Ahadiat Akasha and fan. Mungkin aku tak baca abis lagi buku ni. Baru sampai part Kasyah dpt tahu Emilia dan Ayu tu org yg sama. Nanti ler, dah habis baru aku bg pendapat aku ttg NOVEL TERLARIS di Malaysia ni.


YANI

No comments: